Zależy Ci na profesjonalnym wizerunku swojej firmy? W takim razie powinieneś zadbać o to, aby Twoja działalność była przypisana do konkretnego adresu korespondencyjnego - dzięki temu Klienci, kontrahenci lub wspólnicy będą mogli się z Tobą kontaktować, wysyłać umowy, faktury oraz inne ważne dokumenty. Ale co zrobić w sytuacji, gdy nie posiadasz fizycznej placówki, a nie chcesz przyjmować listów na prywatny adres? Skorzystać z jednego z dostępnych pakietów wirtualnego biura, które oferuje Ci Kancelaria Księgowo Podatkowa Prestige! Przekonaj się na czym polega taka dzierżawa oraz dowiedz się jakie korzyści płyną ze skorzystania z naszej usługi!
Czym jest wirtualne biuro i kto może zarejestrować w nim adres?
Prowadzisz małą działalność i nie opłaca Ci się wynajmować własnego lokalu? A może pracujesz zdalnie z własnego domu, jednak nie chcesz, aby Twoi Klienci znali adres pod jakim rezydujesz? Wyjście z tych sytuacji jest bardzo proste – wynajem wirtualnej przestrzeni biurowej. Jest to usługa outsourcingowa oferowana przez Kancelarię Księgowo Podatkową Prestige, która polega na dzierżawie adresu firmowego w dogodnej lokalizacji bez konieczności fizycznej obecności we wskazanym lokalu.
Kilka powodów, dla których powinieneś rozważyć wynajem wirtualnej przestrzeni biurowej!
Jeżeli nigdy nie zastanawiałeś się nad wynajmem adresu dla swojej firmy pomyśl dwa razy! Usługa świadczona przez Kancelarię Księgowo Podatkową Prestige niesie ze sobą wiele korzyści takich jak:
- oszczędność na wynajmie lokalu oraz zatrudnieniu w nim pracowników,
- niskie koszty dzierżawy wirtualnej przestrzeni,
- reprezentatywność firmy,
- możliwość przekierowania korespondencji na adres inny niż prywatny,
- pomoc w wybranych czynnościach biurowych.
Uzyskaj profesjonalny adres i zadbaj o dobry wizerunek marki w oczach Klientów!
W Kancelarii Księgowo Podatkowej Prestige dbamy o dobre imię Twojej firmy bez względu na jej rozmiary i formę działalności. Właśnie dlatego oferujemy Ci wybór dwóch pakietów - BASIC i FULL - dzięki którym Twoje wirtualne biuro pokryje różnorodne potrzeby biznesowe wynikające z prowadzenia własnego przedsiębiorstwa.
Wirtualne biuro w atrakcyjnej lokalizacji w Sosnowcu
Nasza oferta wirtualnego biura na wynajem jest doskonałą propozycją dla przedsiębiorców, którzy nie tylko chcą, by ich firma zyskała oficjalny adres, ale też by znajdował się on w atrakcyjnej lokalizacji. Odpowiednie miejsce na siedzibę przedsiębiorstwa może bowiem mieć ogromny wpływ na to, jak postrzegają je zarówno konsumenci, jak i partnerzy biznesowi. Proponowany adres wirtualnego biura usytuowany jest więc w ścisłym centrum Sosnowca, z którego bez trudu można dostać się także do okolicznych miejscowości, w tym przede wszystkim do Katowic. Reprezentacyjność to zatem podstawowa zaleta oferowanego adresu — wynajem faktycznego lokalu biurowego w tym miejscu wiązałby się ze znaczącymi kosztami.
Wynajem wirtualnego biura jako adresu do doręczeń
Warto pamiętać, że posiadanie adresu do oficjalnej korespondencji jest obowiązkowe dla każdej firmy, mimo że nie ma obowiązku podawania stałego miejsca faktycznego prowadzenia działalności. Chodzi przede wszystkim o możliwość dostarczania przedsiębiorcy najważniejszych przesyłek, na przykład urzędowych. Wynajem wirtualnego biura w Sosnowcu to zatem nie tylko sposób na zadbanie o wizerunek biznesu, ale również na przestrzeganie przepisów prawnych. Co więcej, w razie potrzeby udostępniamy możliwość skorzystania z 12-osobowej sali konferencyjnej, nieocenionej choćby podczas spotkań z kontrahentami. Zachęcamy do kontaktu z nami!
Jeśli zdecydujesz się na wirtualne biuro:
- Twoja firma będzie funkcjonować pod reprezentacyjnym adresem w ścisłym centrum Katowic:
NAZWA TWOJEJ FIRMY
ul. Modrzejowska 31
Sosnowiec - Zyskasz doskonałą, biznesową lokalizację w centrum Katowic bez konieczności ponoszenia opłat związanych z wynajmem lokalu biurowego,
- Zapewnimy Ci profesjonalną obsługę biurową,
- Do Twojej dyspozycji będzie również sala konferencyjna, która pomieści ok. 12 osób.
Wybierz pakiet Kancelarii Księgowo Podatkowej "PRESTIGE", który będzie idealnym rozwiązaniem dla Ciebie i Twojej firmy.
Pakiet BASIC |
Pakiet FULL |
||
* 50,00 |
* 80,00 |
||
1. | Udostępnienie prestiżowego adresu do rejestracji firmy i korespondencji | ||
2. | Odbiór i przechowywanie korespondencji 3 m-ce | ||
3. | Możliwość powiadamiania o otrzymaniu nowej korespondencji na wskazany adres email, SMS-em lub telefonicznie, zgodnie z życzeniem klienta | ||
4. | Możliwość wynajęcia sali konferencyjnej na preferencyjnych warunkach (-10% od ceny regularnej) | ||
5. | Skanowanie przesyłek (bez limitów) | ||
6. | Możliwość wysyłki poczty przychodzącej raz w miesiącu na wskazany adres, na życzenie klienta | ||
7. | Możliwość prowadzenia rejestru korespondencji przychodzącej na życzenie klienta | ||
8. | Dostęp do sali konferencyjnej: 2 godziny w ramach abonamentu |
* Przedstawione kwoty wyrażone są w PLN netto.
Nasza oferta jest elastyczna! Zaproponowane przez nas pakiety nie odpowiadają Twoim potrzebom bądź oczekiwaniom? Skontaktuj się z nami, a specjalnie dla Ciebie przygotujemy indywidualny pakiet precyzyjnie dopasowany do Twoich potrzeb!
Pierwszy okres rozliczeniowy tylko 10zł/m-c! Zapraszamy do współpracy!
Sprawdź również: Rozliczenie podatku z Niemiec i Holandii Katowice